• Zadnji komentarji

  • Koledar

    Julij 2010
    P T S Č P S N
    « Jun   Avg »
     1234
    567891011
    12131415161718
    19202122232425
    262728293031  
  • Kako oglobit kolesarje

    20.07.2010 avtor Inox

    Grem mal prečekirat spletno stran Žurnal24 in vidim tole

    Če mi pa kaj dvigne pritisk je pa to pametovanje kao izobraženih strokovnih oseb o tem kaj lahko delam kot kolesar in česar ne smem.
    Pejmo lepo po alinejcah pogledat kaj vse lahko kolesarja v Ljubljani, oz kjerkol drugje po Sloveniji, doleti.

    Ok, to se dela tam kjer je to mogoče, ampak,naj mi eden od teh kretenov ki je pisal zakon, gre s kolesom po desni strani vozišča recimo po Slovenski cesti (mimo Name, smer Bežigrad), samomor jebomast!

    Ne drži balance, OK. Vozi vštric z drugimi, recimo. Dvigovanje nog s pedala, ni tok kritično, ni vredno globe. Vleče, potiska druga vozila, zna bit nevarno. Nima luči, ponoči ja, samo da ti popoldne napiše 80€ kazni za to, to je pa absurd.

    Podpiram, tisti ki se vozijo v nasprotno smer mi žrejo živce, samo klinc, nej se najprej urdeijo kolesarske steze na OBEH straneh ceste…

    Če ni mogoče varno ustavit nej pa kaj nardim?

    Sej se ZAJEBAVATE! A zdej bom pa na vsakem pofukanem semaforju dol s kolesa stopu. Tega ne počne NIHČE! Raj kolo v Ljublanco vržem kot pa da s kolesa dol stopm na vsakem prehodu!

    Telefoniranje med vožnjo, podpiram kaznovanje. Vožnja v napačno smer v enosmerni ulico, OK kazen. Parkiranje kolesa tako da ovira druge. Važn da kolesarja oglobijo, videl sem že veliko primerov ko so oglobil kolesarja, nikoli pa še nisem videl da bi oglobili voznike avtomobilov, kombijev ki parkirajo na kolesarski stezi, še manj pa da bi oglobili pešče ki hodijo po kolesarski stezi.

    Najbolj neumni zakoni itak pridejo s strani folka ki še nikoli ni sedel na kolo in se peljal par km čez Ljubljano. V bistvu namesto da bi se spodbujalo bolj čista prevozna sredstva, se kolesarjem grozi s kaznimi. Kolesarji v Ljubljani nimamo praktično nobene infrastrukture in na podlagi tega se potem deli kazni.

    Čist brezveze.

    Inox, over an out!

    Objavljeno v Aktualno | | | 32 komentarjev


    32 odgovorov v ' Kako oglobit kolesarje '

    Naroči se na komentarje RSS ali Trackback v ' Kako oglobit kolesarje '.

    1. Snowblind  Snowblind pravi,

      20.07.2010 ob 12:20

      Na bregu je zdej, ko je zaprt za promet, totalna anarhija. Kolesarji drvijo po bivši cesti IN po pločnikih. Pred parimi tedni se je eden zaleteu v eno bakico in so jo odpelal v bolnico, in je kasnej umrla. Glede prevožene rumene luči, se smatra, da ne boš gonu kolesa 30km/h+ po mestu, in tko ti ne bo problem ustavt, še nism vidu kolesarja, ki nebi mogu varno ustavt … sej ne vozš dvotonskega vozila 60km/h da bi se mogu ukvarjat z inercijo te mase … da ne omenm, da me skor usak dan kšn skor zbije, kr voz prot men na pločniku. Pol se pa ustav, da ne pade pa mene grdo gleda. Pizda a ti jz hodm po kolesarski stezi? Ne! Ti men po pločniku, odjebi! … eni so pač debili, ne pravm, da si to ti, ampak tele k mamo mi tuki, bi blo treba večkrat oglobit …

    2.   fenchurch pravi,

      20.07.2010 ob 12:20

      poznam primer, ko je policaj kolesarju napisal kazen, ker mu ni delala luč (ko je stal). bolj kot je kolesar policistu dopovedoval da dinamo dela zgolj ko se kolo premika, bolj je policaj govoril da mu bo napisal še kazn zaradi nespoštljivega obnašanja. svašta.

    3.   NoMercy pravi,

      20.07.2010 ob 12:20

      v LJ je najbolje, da se še v predmestju zgrudiš in te pride iskat rešilec :)
      ————
      aja, pa tiste na rolerjih je fino s hokejskim “bodičkom” disciplinirati :)

    4. Inox  Inox pravi,

      20.07.2010 ob 12:20

      No no, snowblind, mene pa tut peščci grdo gledajo ko mi hodjo po kolesarski. ista situacija, samo okrog obrnen. Kar se pa ustavljanja na rumeni tiče, recimo na celovški je kr dobra kolesarska steza in se da it okol 30 na uro, če sm 5 m stran k preklop na rumeno valda ne bom ustavu. Kšnim starim mamam pa atom pa ni problem ustavt k se vozjo 5 na uro. In če smo odkriti, pešči so pa tut nepredvidljive stvari, mal v levo, mal v desno…

      Fenchurch, naši polcaji so itak biseri intiligence.

      No Mercy, ne razumm čist kaj si hotu povedat.

    5.   NordStar pravi,

      20.07.2010 ob 12:20

      Tak kraval si zagnal, kot naš Nergač, čeprav se v glavnem strinjaš z zakonom.

    6. Inox  Inox pravi,

      20.07.2010 ob 12:20

      Nordstar, ne me primerjat z nergačem, prosm. Sicer pa probam objektivno gledat na določbe zakona, če bi vse skritiziru pa tut nebi blo vredu :smile:

    7. nevenka  nevenka pravi,

      20.07.2010 ob 12:20

      Oprosti, jaz sem zaradi kolesarjev na cesti čisto živčna. Iz vseh strani letijo pod moj avto, redno se vozijo čez prehode za pešce in menijo, da imajo na vsak način prednost.
      Včasih si pogledal na levo in zavil na desno. Sedaj se zapelješ naravnost v kolesarja, ki ga nič ne briga po kateri strani naj bi se vozil. Potem te pa še pošlje nekam, ker je imel srečo, jaz pa dobre reflekse.
      Je že prav, da take reči kaznujejo.
      Pravzaprav se to zelo redko zgodi :-(

    8. Inox  Inox pravi,

      20.07.2010 ob 12:20

      Hja no, na nesemaforiziranem prehodu za pešče ima mislim da praktično vsak prednost pred avtom, avto mora ustavit in pustit pešča/kolesarja čez. Če sem se zmotil naj me kdo popravi. Tudi če zavijaš desno in sekaš pot kolesarju, moraš pustit prednost, tako ali tako je treba pa pri zavoju desno pogledat čez desno ramo da nebi v ovinku zbil kšnega kolesarja oz pešča.

    9. nevenka  nevenka pravi,

      20.07.2010 ob 12:20

      Ja, ampak kolesar mora iti čez prehod peš, če hoče imeti prednost.
      In ko zavijaš moraš pogledati na vse smeri, ker se iz vsake lahko pripelje kolesar, ker se pač ne vozijo kot bi se morali. Drugače se mora pa kolesar ravnati po prometnih znakih, ki velja za promet iz določene smeri.

    10.   direktni pravi,

      20.07.2010 ob 12:20

      Ja, Inox, na nesemaforiziranem prehodu za pešče ima tudi kolesar prednost pred avtomobilom, a le v primeru, ko sestopi s kolesa in prehod prečka peš, kar pa kolesarji v 95% ne počnejo ….

    11. Inox  Inox pravi,

      20.07.2010 ob 12:20

      “Ja, ampak kolesar mora iti čez prehod peš, če hoče imeti prednost.”

      Heh, vidiš, to pa je ena izmed največjih neumnosti.

      Se pa strinjam da se moramo kolesarji ravnati po cestnih predpisih. In nekateri tudi se.

    12.   direktni pravi,

      20.07.2010 ob 12:20

      Daleč od tega, da bi bila to neumnost, kajti kolesar je le hitrejši udeleženec v prometu kot pešec, in ti mimogrede “prileti” pod avto. Sploh če med vožnjo še posluša muziko, in tako nič ne sliši, kaj se dogaja okoli njega ….

    13.   nish pravi,

      20.07.2010 ob 12:20

      Nekak mi ni za bit ne kolesar ne voznik avta…v Lj. Med obojimi imaš, precej čudne tiče, ki mislijo…da so sami na cesti.
      Si pa mislim…naj nabijajo kazni takrat, ko bo Lj. prijazno mesto za kolesarje….brez u nulo urejenih kolesarskih stez pa…avtomobilisti-na cesti so tudi ranljivejši od vas.
      /kolesarji pa – ne se igrat s svojimi življenji…)

    14. Inox  Inox pravi,

      20.07.2010 ob 12:20

      Nish, tako ja, ko bodo kolesarske v nulo urejene takrat pa lahko zarad mene talajo kazni.

    15. Lisa  Lisa pravi,

      20.07.2010 ob 12:20

      Idiot je idiot. Ne glede na to al se vozi s kolosem, z avtom al pa če je peš. Dejstvo.

      Moj sistem je tak. Ko sem na kolesraski in se vozim pravilno se ne umikam. Ko se vozim s kolesom npr. po Čopovi se pa jst umikam peščem. Ker je pa njihova cona. Ne umikam se pa zablodelim peščem na stezi. Za njimi samo na glas zabremzam. Njihova faca: Neprecenljiva.

    16. Inox  Inox pravi,

      20.07.2010 ob 12:20

      Lisa, mene je policaj že ustavu ker sem vozu v Peš coni (Čopova) :S
      Perverzno. Se pa čist strinjam z napisanim, edin škoda mi je da nimam škripajočih bremz :mrgreen:

    17.   TT pravi,

      20.07.2010 ob 12:20

      Glede prehodov za pešce, je originalen zapis govoril o temu, da preko njih voziš tam, kjer to ni dovoljeno.

      Če ima prehod ob strani oznako, ki dodeljuje prostor kolesarjem, potem se tam lahko pelješ. Če se pelješ po zebri, ko imajo na njej pravico hoditi samo pešci, potem delaš enak greh kot avtomobilist, ki bi počasi in “varno” rinil preko zebre v rdečo na drugo stran. Nikomur še ni padla krona iz glave, če je moral sestopiti in narediti nekaj korakov peš.

      Za varno ustavljanje pa je jasno. Če lahko varno ustaviš, potem moraš ustaviti. Če ne moreš, greš pač naprej. Zato je rumena med zeleno in rdečo. Dobesedno “Ne notri, če se lahko ustaviš”. Bi pa razmislil, če lahko po kolesarski stezi dejansko voziš 30. Takšna hitrost bolj sodi na cestišče, kot pa na kolesarsko stezo.

      Kazni pa se ne deli “zato, ker v Lj ni infrastrukture” Deli se jo zato, ker je veliko kolesarjev postalo del problema, ki ga je potrebno reševati. Svet ni popoln, vendar pa to, kar se zadnje čase dogaja v zgodbi kolesarji vs. pešci je, gledano iz nekaj malega distance, postalo že skoraj vojna. Kar je v bistvu ironično… ker kolesarji zaradi nevarne vožnje večkrat potegnejo krajšo. Torej se naj ne bi šlo za kaznovanje ampak za prevzgojo…

      Kar se pa tiče zaparkiranih kolesarskih stez (žalostna klasika pri Abanki in Companeros-u) je pa čisto res, da še vedno in potrpežljivo čakam kdaj bo redar ali policist napisal listek dostavnem vozilu, vozilu varnostne službe ali pa, bog ne daj, celo odredil, da se ga odstrani, ker ovira promet. Konec koncev je kolesarska steza vozišče in ne “samo pločnik” in pravila kdaj je odvoz upravičen so vsaj meni jasna.

    18.   DjJuvan pravi,

      20.07.2010 ob 12:20

      Zrihtajo naj ceste in kolesarske poti in semaforje, kurbe državne zavaljene. Najraj bi poču enga v tej jebeni politiki.

      Se jebeno voziš po pravili in ti naenkrat zmanjka kolesarske poti… potem pa znajdi se kakor veš in znaš… enkrat da me zbije avto zarad tega… tožm DRŽAVO, ne voznika. PIČKE ZAVALJENE, samo da dnar srkajo.

    19. thunderstorm  thunderstorm pravi,

      20.07.2010 ob 12:20

      Neumesna, samo kam pa spadajo rolerji? Kolesarska/pločnik/nič od tega (frčimo po zraku? :D )?

    20. Inox  Inox pravi,

      20.07.2010 ob 12:20

      DjJuvan, res je :D

      Thunderstorm, luknja v zakonu? :D
      Še mal počakej da se politika še vas loti

    21.   Pepi pravi,

      20.07.2010 ob 12:20

      S hčerko sva prečkali cesto pri zeleni luči in po prehodu za pešče, ko je prinorel kolesar in jo za las zgrešil (pa je bila le pol koraka pred menoj), ker za njega rdeča luč v njegovi smeri vožnje ne velja. Potem je bil pa še nesramen, ker sem ga opomnila, da rdeča luč pomeni, da ustavi.

    22. Inox  Inox pravi,

      20.07.2010 ob 12:20

      Pepi, vedno se najde kakšen kreten. Žal

    23.   DjJuvan pravi,

      20.07.2010 ob 12:20

      Enako kot se na strani peščcev najdejo kreteni, ki veselo skačejo po kolesarskih poteh, da se moramo potem kolesarji odmikat… pa še tok nesramni, da se ne odmikajo, tudi če te vidijo. Najraje bi se s takim veseljem zaletu vanje in še iztožu ker ovirajo promet.

    24.   Jean Tonic pravi,

      20.07.2010 ob 12:20

      Obstaja nekakšno prepričanje, da smo kolesarji fajn ljudje, ker ne onesnažujemo zraka, naredimo nekaj zase in na splošno prispevamo k urbani kulturi – mesto z veliko kolesarji pač deluje prijetno. Kaj pa vem, morda je to res. Ne vem pa, če smo samo zaradi tega že avtomatično boljši udeleženci v prometu. Mislim, da ne. Zagotovo pa nimamo nobenega posebnega statusa napram ostalim udeležencem. Promet je kompleksna zadeva, posledice neupoštevanja predpisov, malomarnosti in objestnosti pa so lahko vedno hude, in ni nujno, da je za to potrebna udeležba avtomobila. Dva kolesarja ali pa kolesar in pešec se lahko grdo počita. Treba je pač biti toleranten in pozoren na dogajanje okoli sebe, to je vsa kunšt…

    25. Inox  Inox pravi,

      20.07.2010 ob 12:20

      DjJuvan, to je tut res, pešči imajo na voljo praktično cel pločnik, mi pa samo slab meter širok pas po katerem se legalno lahko vozimo, pešči nimajo pa niti tolk kulture da bi se odstranil iz kolesarske steze.

      Jean Tonic, seveda ni nujno da smo boljši udeleženci v prometu, se pa vsaj meni zdi da smo malenkost bolj fajn od tistih ki se 5m odpeljejo z avtom. Dejstvo je da ne onasnažujemo okolja, ne povzročamo hrupa pa še lepše je kolesarje gledat kot avte. Mislim da bi Ljubljana lahko bila izrazito kolesarsko mesto pod pogojem da je urejen MPP (P+R), parkirne hiše (podzemne) in več kolesarskih površin. Ljubljana je relativno majhna tako da je kolo praktično idealno sredstvo za transport. Samo ljudje nimajo vizije, pa tudi mentaliteta ni taprava nažalost.

    26.   direktni pravi,

      20.07.2010 ob 12:20

      Kar se tiče vožne skozi rdečo luč, kolesarji definitivno prednjačijo(te) …. In ne vem, zakaj velja prepoved telefoniranja med vožnjo za avtomobiliste, za kolesarje pa ne, da o smeri vožnje sploh ne izgubljam besed. In tu ni razlike, mladi, stari, ista pesem, ko se zgodi nesreča, pa vik in krik na račun agresivnosti avtomobilistov. Halooo ….

    27.   NoMercy pravi,

      20.07.2010 ob 12:20

      a če kolesar vozi hitreje od 25 km/h to še vedno lahko počne na delu za motorna vozila?

    28.   čarovnička pravi,

      20.07.2010 ob 12:20

      fak pa tak zakon, se peleš s kolesom, po kolesarski,da ne bo pomote in pol k bi jo en zrederu, kolesarsko namre. čist simpl se neha .. kaj je to, se delajo norca, naj dam bicikl na ramo pa gas peš. miklošičeva je že en tak primer, pa še bi se našli. policaji na kolesih se veselo vozijo po Čopovi, vsak dan .. če bi šla jaz, bi mela pa kazen. pa Celovška in njihovi količki, koji klinac so jih delal po kolesarski, zakaj pa rabmo take kole … haaaaalo, zdaj še prehitevat ne moreš, ker če prehitevaš kakega ne ravno dobrega kolesarja lahko končaš na Celovški, kar se mi je že zgodilo .. in pol ti bedaki pišejo take zakone ..uh .. sem besna

    29.   Koala pravi,

      20.07.2010 ob 12:20

      @thunderstorm: rolerji spadajo na pločnik, njihova hitrost pa ne sme preseči največje hitrosti pešcev.
      ZVCP-1, 96. čl.:

    30. Inox  Inox pravi,

      20.07.2010 ob 12:20

      Hehe, in kakšna je največja hitrost pešca :D

      Čarovnička, tole situacijo na celošvki pa precej dobro poznam. Prehitevam samo po desni ker me je hudičevo strah ostalih kolesarjev ker preveč vijugajo :S

    31. Snowblind  Snowblind pravi,

      20.07.2010 ob 12:20

      No vidiš, kolesarji vijugajo, pešci vn skačejo, ti bi biu varen zgolj in samo v taknku :mrgreen:

    32. Inox  Inox pravi,

      20.07.2010 ob 12:20

      A ne, tank ni kul, bi raj meu enga Valuka 6×6 :mrgreen:
      Je zadeva velik hitrejša pa bolj okretna :D

    Komentiraj


    Komentiranje iz tujine je omogočeno zgolj prijavljenim uporabnikom !

  • Inox

  • Zadnje objave

  • Arhiv

  •